22 wrz 2013

Prolog

...
- Chodź do łóżka skarbie - jego głęboki, ochrypły głos sprawił, że moje kolana się ugięły.
- C-co? - Udaje mi się wykrztusić piskliwym głosem, którego sama nie poznaje.
- Właź do łóżka Airabella - warknął, a ja nie wiedziałam, czy go posłuchać czy uciekać kiedy mam jeszcze szanse. Nie zrobiłam nic. Stał naprzeciwko mnie, jego piękne brązowe tęczówki mnie onieśmielały. Położył dłonie na moich biodrach, co od razu wywołało u mnie dreszcze. Bardzo powoli zaczął iść do przodu, powodując tym samym, że szłam tyłem nie widząc co jest przede mną.
W pewnym momencie się zatrzymał i delikatnie mnie popchnął. Leżałam na łóżku, widziałam jak wzrokiem wodził po moim ciele. Podobało mi się to i za razem przerażało.
- Rozszerz swoje nogi! - Chciałam zrobić to o co mnie prosił, ale coś mnie wewnętrznie blokowało. Nachylił się i delikatnie musnął moje usta, pogłębiłam pocałunek. Czując to, chłopak zaczął delikatnie gładzić wewnętrzną stronę moich ud, sprawiając, że były one coraz szerzej. W pewnym momencie odsunął się ode mnie.
- Szerzej Airabella! - Warknął, tym razem go posłuchałam. - Zdajesz sobie sprawę jak długo czekałem aby ciebie posmakować? - Jego głos jest tak cholernie seksowny, zatracam się w nim z każdym kolejnym zdaniem. - A teraz zrobię to na co tak długo czekałem a Ty Airabella, bądź grzeczną dziewczynką i ciesz się każdą sekundą - zanim zdążyłam cokolwiek powiedzieć jego usta znalazły się na mojej kobiecej strefie...

8 komentarzy:

  1. WOOOOOOOOOOOOW TO JEST GENIALNE *o* PISZ DALEJ <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam takie opowiadania XD
    i bardzo mi się podoba ;3 mam nadzieję, że rozdział będzie szybko, czekam <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne, bardzo mi się podoba taki początek. Mam nadzieję że szybko dodasz następny.
    Zapraszam do mnie też zaczynam :)
    http://for-you-louis-tomlinson.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. wooooooow ! Widzę, że zaczynasz z grubej rury - podoba mi się :)
    Czekam na next :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Witam :)
    Zamówienie na szablon zostało przyjęte. Proszę o wstawienie na blog linka bądź buttonu do szabloniarni.
    Pozdrawiam,
    Ariana

    http://iwillcatchyouifyoufallszablony.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. OMG! BOSKIE! PRZE-CU-DNE! TAKIE SJDJIDBFJFBDK!
    Nika <3

    OdpowiedzUsuń
  7. Ooooi juz się zakochałam <3 kiedy next?

    OdpowiedzUsuń
  8. świetny prolog strasznie mnie zaciekawiłaś, a tak wogóle dodasz bohaterów ??

    OdpowiedzUsuń